Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
OK.
On topic:
Ik ben volgens velen een gore racist.
Dat komt omdat ik pro apartheid ben.
Je weet wel, het systeem van Zuid-Afrika van vorige eeuw.
In mijn geval is het niet zozeer apartheid met negers die ik nastreef, maar veeleer apartheid met religieuze zotten, dewelke we voornamelijk terugvinden bij allochtone moslims.
Om die reden pleit ik onverkort voor aparte zwemuurtjes voor moslims (m/v)
Ik wil niet samen met hen in het water, en nadat hun apart zwemuurtje verlopen is, wacht ik nog een uurtje of nachtje, zodat al het vuile water weer gefilterd is.
Ik ben er van overtuigd dat de moslimgemeenschap mijn voorstel welwillend zal omarmen.
Waren zij trouwens al geen vragende partij voor iets dergelijks?
Ook op kledijgebied stel ik me racistisch op.
In tegenstelling echter tot wat van racisten gedacht wordt, ben ik geen voorstander van een boerka of hoofddoekverbod.
Ik ben weldegelijk een voorstander van een hoofddoek of boerka- verplichting en voor de moslimmannen verplichte baarddracht en lange djellaba.
In vroegere tijden moesten ongewenste minderheidsgroepen ook een merkteken dragen.
Dat is handig wanneer er hard moet tegen opgetreden worden, bijvoorbeeld als ze zich niet aan onze wetten houden.
Ik geloof vast dat de moslimgemeenschap ook dit voorstel genegen zal zijn, want in vele gevallen verplichten ze mekaar al tot vestimentaire stigmatisatie.
Je merkt het: racisme hoeft niet zuur te zijn.
Het kan een win-win voor iedereen betekenen.
|
Daar kan ik voor een stuk inkomen.
Een voorwaarde : ze moeten dan ook slechts beroep kunnen doen op hun eigen halal sociale zekerheid en niet langer op die van de dhimmies. Het gaat niet op om een job te weigeren omdat ze vergroeid zijn met hun antiverkrachtingsdoek en vervolgens een uitkering te eisen van de dhimmies in wiens buurt ze hun apatheidskledij dragen.
Wat scholen betreft ben ik volledig voor een halalonderwijsnet voorbehouden voor diegenen die vergroeid zijn met hun antiverkrachtingsdoeken en de haatbaardjes (in gescheiden klassen uiteraard). Desnoods te financieren door hun haatbaardvrienden uit SA, als het maar niet van mijn belastinggeld komt.
Een weldaad voor de Westerse kinderen en de kinderen van geintegreerde allochtonen.