Los bericht bekijken
Oud 9 januari 2012, 12:38   #22
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Gaat de N-Va de centen van de koning afpakken?
Indien niet kunnen de mensen mss beter lid worden van het Vlaams Belang, die voor de afschaffing van heel dat koninklijke circus zijn...
Ik wil dat niet uitsluiten.
Maar als nva-lid zelf, ga ik geen publiciteit maken voor het Belang natuurlijk, zelfs al tel ik er goede vrienden.

En opgelet:
het Weverke heeft al eens iets 'terug gepakt' dat Laeken eerst afgepakt had van Vlaanderen.
Herinnert ge u die meubelen die Filip den taaie "geleend" had, maar niet terug wou geven ?

Hoe dan ook, is het wel stout van jou om te stellen dat de N-VA niet voor de afschaffing zou zijn van de Boutique de Laeken.
Geef toe: het item "afschaffen monarchie" op dit ogenblik teveel aandacht geven, zou ferm contraproductief werken voor de Vlaamse zaak.
Zelfs onze communistische vriendjes weten dit. Normaliter zijn zij ook tegen zulke onverkozen machtshebbers, maar .... zij zwijgen geheimzinnig ... voorlopig.

dank u

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden