Los bericht bekijken
Oud 11 januari 2012, 15:14   #45
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vito Bekijk bericht
Nutteloze berekening. Volgens mij is het realistischer om te kijken naar de mediaan van wat de Vlaming gemiddeld heeft. Er is namelijk een erg kleine groep erg rijke mensen en deze uitbijter trekt het gemiddelde erg scheef naar de positieve kant.

Wat zeggen uw cijfers over deze mediaan? Als het een transparant onderzoek is, moeten deze cijfers er zeker in staan.
De mediaan is inderdaad een betere graadmeter. Trouwens, zelfs dat is moeilijk te bepalen. Ik weet niet wat mijn kapitaal is aangezien ik niet weet hoeveel ik ga krijgen voor mijn huis als ik het verkoop. Ik kan daar wel een schatting op plakken maar het kan evengoed 10% hoger of lager liggen en dat scheelt natuurlijk een slok op een borrel. ik ben er zeker van dat bij veel mensen het leeuwendeel van hun kapitaal in onroerend goed zit, zeker bij twintigers en dertigers. Voor die categorie is het moeilijk uit te maken wat hun kapitaal nu juist is.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 11 januari 2012 om 15:14.
fox is nu online   Met citaat antwoorden