Los bericht bekijken
Oud 11 januari 2012, 22:07   #15
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.919
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Afwachten of er nieuwe elementen en meer details opduiken. In elk geval is het een vreemde historie. De Diamantclub werd opgericht in een periode dat de diamantsector in nauwe schoentjes kwam te staan. Het verdedigen van de belangen van een sector die in opspraak komt, is sowieso vragen om problemen, maar de manier waarop die belangen worden verdedigd - door wetgeving inzake fraudeonderzoek aan te passen - geeft al helemaal te denken. Ik vind dat Jambon tekst en uitleg is verschuldigd en de relatie tussen lobbygroep en sector transparant moet worden gemaakt. Als ze niets te verbergen hebben, kan dat geen probleem zijn.
U denkt toch niet dan Jambon deze reis zelf heeft betaald. Het zou me in ieder geval sterk verwonderen. Ik ken enkele van die diamantairs uit India toevallig van de tijd toen ik in India was. Toen ik zei dat ik 'from Belgium' was, kenden ze alleen 'Antwerp' en met veel moeite 'Brussels'. Zo rijk als de zee diep is, zijn ze. En iedereen die daar wordt uitgenodigd wordt vergoed in zijn onkosten, want zij nodigen uit. Het maakt hun ook niets uit. Wees daar maar zeker van.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Zeik, zeik, zeik.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 11 januari 2012 om 22:10.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden