Los bericht bekijken
Oud 12 januari 2012, 10:04   #59
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Die er nu niks van kent... maar dat komt misschien nog? Ik weet niet hoe het bij U op het werk zat maar ik denk niet dat jij daar bent binnengelopen als expert in de materie die ze U aanboden; of wel? De vrouw in kwestie gaf een heel beheerste en intelligente indruk gisteren... ik zie dat wel goed komen. Maar dat de oppositie er maar goed op kijkt, he.
ze gaf dat zelf aan hé, op ongeveer alle domeinen kon ze wel iets, behalve over dat domein. pas op, ik heb er sympathie voor hoor, ze is wsl 1 van de beste parlementariërs die ze hadden.

ik was idd geen expert, maar ik had wel een basis waar ik gewoon op kon verder werken. Zoals Anna List hierboven zegt, je gaat geen niet-boekhouder aanwerven om direct in een boekhouding mee te draaien.

En kom, ze heeft idd "geluk" dat het geen strenge winter is, de opvangcrisis is sowieso zeer moeilijk op te vangen, laat staan voor iemand die er weinig voeling mee heeft. Je bent dan afhankelijk van anderen en naar wie ga je het meest luisteren dan?