Discussie: Einstein
Los bericht bekijken
Oud 13 januari 2012, 20:09   #379
redwasp
Staatssecretaris

redwasp's schermafbeelding

Standaard

vrede,

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
Redwasp, doe geen moeite. Hij zal nooit ofte nimmer op je vragen antwoorden, hij heeft al vele malen bewezen dat hij geen enkele interesse heeft in eerlijke discussie.

Het enige dat hij wil is aandacht. Op het moment dat het merendeel van de posters zijn idioot onwetenschappelijk geraas over Einstein besloot te negeren begon hij zijn genummerde hersenspinsels te spammen, in de hoop om toch maar reacties te krijgen. Een laatste wanhoopskreet.

Er is maar één gepaste maatregel: 'Don't feed the troll'.

Maar ik kan mis zijn, hij kan nog steeds eerlijk antwoorden op je vragen
..... als hij dat doet dan eet ik mijn leren bureaustoel op
ik ken harry al heel lang. ik had jaren geleden al eens beloofd dat ik dit examen zou maken. is er nooit van gekomen. nu kan iedereen die hem ergens tegenkomt op een of ander forum linken naar dit examen.

dat werkt dubbel:
  • als hij (zoals wij allemaal hopen natuurlijk) het examen juist oplost, dan kan hij zelf iedereen die hem ooit nog verwijt dat hij einstein niet snapt, trots tonen dat het tegendeel het geval is. hij kan keer op keer naar zijn goede rapport verwijzen wanneer hem domheid of onwetendheid wordt verweten.
  • als hij (zoals jij voorspelt) niet op de vragen antwoordt, dan kan iedereen die in het vervolg door zijn gespam geirriteerd raakt steeds opnieuw verwijzen naar het feit dat hij weigert aan te tonen dat hij voldoende kennis heeft om zijn beweringen te onderbouwen.

ik ben al lang niet meer van plan om met hem in discussie te gaan over zijn atoomfantasieen. ik ben wel van plan om bij hem te blijven aandringen op het leveren van een bewijs van zijn kennis, of op het eerlijk toegeven dat hij die kennis niet heeft.

zelf niet onbekend met de zoete zonde van het spammen, zal harry het vast niet erg vinden dat hij van mij keer op keer de aandacht zal krijgen die hij wenst. iedere bewering die hij nog doet over de zogenaamde ongerijmdheid van de relativiteitstheorie of de kwantumfysica zal beantwoord worden met een uitnodiging om alsnog het bovenstaande examen te maken.

vrede,

redwasp