Los bericht bekijken
Oud 14 januari 2012, 17:42   #131
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Uw "stelling" over de "objectiviteit" van Joodse historici is inderdaad nogal vaag. U komt namelijk niet verder dan te "stellen" dat hun onderzoek niet objectief kan zijn. Hebt u voorbeelden van hun onderzoeksresultaten die vals blijken te zijn als gevolg van hun vermeende gebrek aan objectiviteit?
Los van het feit dat je mijn vermeende ''stelling'' verkeerd verwoordt (uw vooringenomenheid speelt u weeral parten), ligt het antwoord deels in uw eigen lange Guy vd Berghe quote van hierboven. Begrijp jij je eigen quotes wel? Ik sprak van objectiviteit die op de helling zou kunnen staan in deze. Een zekere mate van belangenconflict is aanwezig: slachtoffer is tevens ''rechter'' (Wieviorka en Rousso). Is dat te abstract voor u om te begrijpen?

Voor de rest: tijd om je even te temperen, *KNIP*. De laatste keer dat dit beleefd zal gebeuren. Je hebt al genoeg bewezen geen serieus antwoord (tijd) waard te zijn , met je getrol en je non-antwoorden in het verleden en nu. In een vorige discussie, net zoals hierboven, kom je binnengestormd met een paar quotes van GvdB, zonder de minste persoonlijke inbreng of verduidelijking. Hier de vorige discussie, waar je dat doet:

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=270

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=278

(Bovendien blijkt dat je ditzelfde boek / auteur zeer veelvuldig in tal van andere discussies gebruikt, op net dezelfde manier, al van in 2009, tegen de vermeende ''fascisten'' of extreem rechtsen etc.. Nietwaar? .

Vandaar.......... ken jij maar 1 auteur en 1 tekst? Kan jij wat anders dan spammen en flooden? Heb je zelf ook wat in te brengen of lig jij met Guy vd Berghe in bed? Mijn vragen en replieken heb je toen, en nu, ook ontweken of stonden je niet aan.

Ergo: Waarom zou ik nog moeite in u gaan steken? Wat je zaait, zal je oogsten: nl niet serieus meer genomen worden. Antwoord nu maar eens op mijn hoger gestelde vraag. Of neen, laat maar vallen, uw ''mening'' interesseert mij geen reet, en Guy vdBerghe kan ik zelf wel lezen zonder uw ''interpretaties''.

.

Laatst gewijzigd door Akira : 19 januari 2012 om 11:15.
straddle is offline   Met citaat antwoorden