Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inno
Ik heb daar personeel voor. 
Kijk maar eens rond hen en check het niveau van beschaving. Israelieten, zo'n klein volkje en toch zo welstellend. Het zijn harde werkers in tegenstelling tot sommigen ernaast.
|
U daalt in mijn achting, dat even terzijde. Dat figuren als Dixie en andere zionisten de bal misslaan verwondert niemand hier. Maar jij zou toch beter moeten weten. Constant dat gepreek over samenhorigheid, vrede, jezus en al de rest van uw betoog om te concluderen dat u er niks van begrepen heeft en zaken typt die u niet meent. Daar bestaat namelijk een woord voor.
Israelieten beschaafd? Zionisten zijn ziek, mijn beste. Zionisten verzieken de wereld en u blijft ze verdedigen. Ze bedreigen de wereldvrede en u vindt dat normaal en beschaafd? Niet te geloven. Nederzettingen bouwen, Palestijnen martelen en gevangen nemen, Palestijnen onderdrukken, ... Wel, ik wens het je niet toe. Maar een zionistenlover zou eens moeten meemaken wat Palestijnen dagelijks doormaken met dat tuig, je zal dan wel anders piepen. Vanachter een miezerig pc'tje durven mensen wel eens straffe uitspraken te doen.