Los bericht bekijken
Oud 21 januari 2012, 17:20   #2
Baka
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Ik kon het niet laten.....toen daar een pallet met Chinese 7 inch tabletjes in mijn blikveld kwam moest en zou ik zo een ding van 80€ of zo hebben....

Eenmaal thuis bleek het ding op te starten ,mooi scherm,Android Froyo 2.2.....en dat was het dus.....WiFi werkte wel,maar op het internet surfen bleek te hoog gegrepen (of voor hoogstens 20 seconden of zo)...op Android market gaan snuffelen om eventuele intressante applicatie te gaan halen ...noppes...

........een sof van 80 €

Maar enige studie op het net leerden mij dat er wereldwijd honderduizenden mensen moeten zijn met hetzelfde probleem.....een leuk tablet-computerje van minder dan 100 €...maar met een defecte of suffe Android installatie......

Er zullen daar ongetwijfeld technische redenen toe zijn,maar gelukkig is er Uberoid.....en er is genoeg informatie te vinden om die tablet te "reflashen" met een aangepaste Android versie met NUTTIGE applicaties erbij en ZONDER het knoeiwerk dat in China gebeurd is...

Nu heeft ondergetekende dus een bruikbare Chinese Tablet ,om snel iets te consulteren op het net,om op het gemak in de zetel iets te lezen....ach...wie weet wat nog allemaal

Maar eerlijk gezegd,als dit voor miljoenen gebruikers een eerste kennismaking met Android-software moet representeren,dan zal het ook de laatste keer zijn ,en nog wel net als Microsoft zijn mobiel-operating systeem op orde heeft
Dat is niet de schuld van Android maar van de Chinese leverancier eh !!!
Baka is offline   Met citaat antwoorden