Los bericht bekijken
Oud 23 januari 2012, 13:58   #79
Jurgen72
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Niet naïef zijn. Extreem-rechtse ideeën komen niet plots op. We mogen er quasi zeker van zijn dat Bruine Bas deze ideeën al koesterde toen hij tot voorzitter van de NVA-jongeren gekozen werd. En dus zat er een extreemrechtse rekel in de partijraad én het partijbestuur van de NVA. En wie zegt me dat het de enige was?

Terloops, ik heb die link niet gemaakt met de Htler-adoratie van Bas Luyten. Maar ik ga er wel met alle plezier op in.
1. "Bruine Bas" ... kan u het kinderachtige naampjesnoemen nu echt niet laten ?
2. Ik durf gerust toegeven dat extreem-rechtse ideeen meestal niet plots opkomen. Dat wil daarom nog niet zeggen dat dit in het geval Bas Luyten niet het geval is. U gaat verder op uw eigen veronderstellingen ("quasi zeker" ...) en verkoopt die als waarheden.
3. u gaat dus verder op een off-topic item omdat het u goed uitkomt, en in het andere geval had u "Off Topic !" geschreeuwd ?

4. Het belangrijkste punt wordt in dit deel van de discussie angstvallig gemeden: mijns inziens zijn de Hitler-uitspraken van Bas Luyten enkel en alleen bedoeld om NVA te (k)raken: de "publieke opinie" wijs maken dat er een neo-nazi extreem-rechtse Hitler-aanhanger in de NVA zat, zelfs als voorzitter van NVA-jongeren ! Wie zegt dan dat er niet dergelijke sujets nog steeds in NVA zitten ? ... Net wat u hier komt verkondigen dus ...
Kan u een andere reden bedenken waarom Bas Luyten opeens zo'n uitspraken op Facebook zou gooien ? ...
Jurgen72 is offline   Met citaat antwoorden