Los bericht bekijken
Oud 23 januari 2012, 19:03   #170
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
En dat wil ik evenzeer. Jij mag hier zoveel op en neer staan springen als je maar wilt, dat maakt van N-VA geen bruine partij, hoe graag jij dat ook zou willen. Het gaat hier doodgewoon om de gortige reacties van een zielig ventje die op een buitenhuwelijks sex-escapadetje naar Thailand drugs aan zijn tengels blijkt te hebben, uit zijn partij werd gezet en nu dodelijk gefrustreerd naar alle kanten keet aan het schoppen is. Daarbij blijkt hij zelfs bereid te zijn zichzelf onbeschaamd "bruin" te maken om toch maar zijn gram te halen. En wat dat antisemitisme betreft, als de betrokkene zich reeds zo aanstelde op het ogenblik dat hij als kandidaat voorzitter naar voor trad (dat zou best eens uitgevlooid worden), dan kunnen de N-VA jongeren daar wel op aangesproken worden.

Ik blijf nog steeds op mijn honger omtrent de achtergrond, de opleiding enz. van dat sujet. Nergens iets gevonden.
Levendig debat hier Maar wat heeft dat "buitenhuwelijkse" ook maar enigzins te maken met zijn uitspatting in Thailand ? Vreemde hersenkronkel...
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden