Los bericht bekijken
Oud 26 januari 2012, 20:55   #73
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex Bekijk bericht
Beste,

Ik had in mijn post niemand specifiek in gedachten.
Ik wilde enkel aan de hand van een voorbeeld uitleggen waar het om ging bij 'foutief quoten'
Wanneer iemand klaagt over een specifieke post, en vraagt hem te verwijderen, maar hem zelf via quote verspreidt, dan neem ik die vraag niet ernstig, en reageer gewoon niet, tenzij het om overduidelijke zaken zou gaan die wettelijk niet toegelaten zijn zoals ernstige en gemeende oproepen tot geweld, revisionisme etc..
Ik probeer zo tolerant mogelijk te 'knippen' om een levendige en gevarieerde discussie mogelijk te houden.
Ik doe ook niet al te fanatiek mee met het puntensysteem: ik laat zoveel mogelijk toe, en wie echt over de schreef gaat, ban ik gewoon voorgoed.
Ik ga er (vaak ten onrechte) van uit dat hier goedmenende volwassenen een stevig potje komen discussiëren op een volwassen manier, en dat iedereen weet hoe hij het aanpakt om niet al te ver buiten de lijntjes te kleuren.
Het is echt veel simpeler dan veel debaters hier denken, als we onze lange tenen wat inkorten, en er wat meer op toezien om zinnige zaken te posten.
Daar hebben jullie echt geen moderatie voor nodig
.

Pontifex
In theorie wel, maar een bepaalde mod heeft totaal geen relativeringsvermogen en penaliseerd gelijk een kakelvers academieagentje...vraag dan ook maar of ZIJ haar tenen wat wil inkorten
Eigenzinnig is offline