Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1
Ik zou zeggen De Wever.
Maar ik vrees ervoor. Er zullen weer redenen bedacht worden waarom hij niet wil/mag/kan/durft.
|
Maar je moet niet vrezen Henri, BDW zal geen meerderheid halen in Antwerpen als kandidaat burgemeester.
Ten eerste, we weten zelfs nog niet of hij kandidaat is.
Ten tweede, als hij dus al kandidaat zou zijn, N-VA haalt geen 50% +1 stem.
Ten derde , zal N-VA een coalitie aangaan met VB ?, wil het VB een coaltie aangaan met de N-VA ? Als de 3 "klassieke" partijen
aangevuld met Groen natuurlijk, een meerderheid kunnen vormen met , ik zeg maar iets de PVDA/LSP/etc (u weet wel Hoboken en het betreft hier
"gemeenteraadsverkiezingen" in Antwerpen, S-PA heeft af te rekenen met een malcontente linker vleugel) zal Turtelboom dan in zo een coalitie stappen ?
Mijn voorspelling is dat de liberalen een coalitie gaan vormen met de N-VA indien mathematisch mogelijk.
Indien niet mogelijk, is het de bevestiging/herhaling van allen tegen de N-VA , maar we vergeten dat er mensen op het VB gestemd hebben !
Ten vierde, met alle haatcampagnes naar de N-VA toe staan we op de vooravond van George Busch verkiezingen, Janssens moet winnen !
[een beetje sarcasme mode on]
Iedereen die in zijn familie ne "zwarte" heeft gehad als vader/moeder of grootvader/grootmoeder mag niet stemmen, want dat zijn vuile incivieken !
Iedereen die een combinatie draagt van zwart/geel zal de toegang tot het stemkantoor geweigerd worden door de agent/pompier van dienst !
Als het toch mocht blijken dat ondanks alle genomen maatregelen de N-VA de de 50% +1 stem haalt dan zullen verschillende stembrieven (geldig uitgebrachte stem voor de N-VA uiteraard)
nietig verklaard worden of ...ergens in den duik verbrand worden.
[Een beetje sarcasme mode off]
Dus je moet niet vrezen Henri, zo gaat het eraan toe in het uw geliefde
"Belgie" , een
surrealistische staat.