Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect
We weten wie ze zijn, uit een bepaalde windstreek, met 4 miljoen (de walen?) en vormen een "systeem", komen uit een bepaalde provincie (andere windstreek?) en zijn allen lid van een partij met exact 2 leden. Bovendien zijn hun posts onderling niet te onderscheiden.
Aan de andere kant heb ik niet echt de indruk dat er Vlaams-Nationalisten zijn met overduidelijke dubbelnicks. Zelfs wanneer ze dezelfde meningen hebben, is een overduidelijk verschil in argumentatievorm waar te nemen, iets wat dubbelnicks typisch niet kunnen.
De vraag is dus, waarom zijn de tientallen actieve vlaams-nationalisten overduidelijk verschillende personen, en waarom valt het zo hard op dat een handvol belgicistisch-nationalistische nicks door 1 persoon bestuurd worden? En waarom is dit nodig?
|
Voor mijn part mogen ze de dubbelnicks afschaffen. Ik weet namelijk graag tegen wie ik praat. Bijvoorbeeld System en Het Oosten zijn een dubbelnick. Als je weet dat er dezelfde persoon achter steekt, dan is het ook gemakkelijker om er mee te discussiëren. Sowieso kan je niet onthouden wat er onder de ene dubbelnick en onder de andere dubbelnick is gepost.
Andere dubbelnicks verhogen dan weer het troll gehalte. Illuminatus bijvoorbeeld.