Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Het is achterlijk nu te staken. Elke multinational zoekt achter redenen om activiteiten af te stoten om zo hun aandeelhouders (Ook U met uw pensioenspaarplan) te vriende te houden met beloftes voor meer winst. Men kan beter harder werken om zo die bedrijven redenen te geven in Belgiië te blijven. Het stakingswapen is compleet verouderd door de globalisering.
Nu staken tegen de afbraak van de sociale verworvenheden kan ervoor zorgen dat Uw kinderen niet in een LoonSlavenGoelach terecht komen.
België is al lang falliet. Alleen het financiële kerkhof in het afgesloten magazijn -ipv een lijk dat uit de kast valt- is de reden het nog doet alsof het werkt.
Belgen zijn keiharde werkers, die alles doen om de boel draaiende te houden.
Daarom dat we 6 regeringen hebben en een monarch die de boel kan blokkeren.
Jamaar, onder de leiding van de monarch moeten onze 6 regeringen wel samenwerken om hun machtspositie te houden.
In de eerste plaats zijn het verspilzuchtige politici die de voorzet hebben gegeven. En de kiezer knikte ja. En pakte nog een financieel bevoordeeld pensioenfonds erbij.
Besparen, de burger moet besparen. De regeringen moeten besparen, de rijken moeten inleveren....
Iets is waard wat de gek ervoor geeft.
Kan je goud eten?
Wie heeft de perequatie verkloot? De banken, of de regeringen , waar de sossen meestal de plak zwaaiden....
Jamaar, we hebben toch een bevolkingsgroep gecreeërd die de verouderende bevolking moet verjongen ,en daarmee het pyramidespelletje Pensioenbetaling in stand kunnen houden...
Tof, een rijke met X triljoen Euro's op zijn rekeningen, maar dat kan gebruiken om 1 brood te kopen. Rijken hebben meer nut bij een deflatie...
Zorg voor je oude dag, en neem een pensioenspaarplan extra, of verhoog je inleg.
We zien wat er gebeurd is na de vorige herwaarderingen. Een tijdelijke opflakkering, maar nadien was de put nog dieper.
De Euro gaat ons leven zoveel makkelijker maken, en ons zoveel winst opleveren.
|
Ach mijn waarde die dacht dat de ramp in Fukushima een scheet in een netzak was

Terwijl tot op vandaag er nog steeds een gevaarlijke uistoot van radioactiviteit is en alles angstvallig in de doofpot wordt gestopt
Netzozeer ik toen gelijk had, zal ik nu gelijk hebben.
Men zal niet blijven het gewone volk de duimschroeven aan te zetten voor de welvaart, de mooipraterij en de hebzucht van de rijkeluize luierikken.
Die tijd is voorbij.
U zegt dat België al lang failliet is. Alle landen zijn failliet. Ik ken zo goed als geen land zonder schulden. En in de eerste plaats is dat zelfs de VS.
De westerse wereld steekt zijn kluizen vol met beloftes, papieren geld. Maar de chinezen en de indiërs kopen het goud van de wereld op. Mysterieus, nietwaar ?
Ik heb in mijn laatste topics van dit jaar al genoeg duidelijk gemaakt dat de sociaal economische wereld maar één oplossing kan nemen en dat is een veredeld communisme. En een veredeld communisme zie ik als een christelijk communisme waar rijkdom gedeeld wordt.
Anno 2012 hebben we verbeterde productieprocessen waar alles enorm vlug geproduceerd wordt, en terzelfdertijd moeten de mensen meer en meer werken ? Klopt niet echt. De regels zullen herschreven worden. Draai of keer het en de elite zal ditmaal niet de plak zwaaien, neen, ze zullen uit hun rijke oorden gejaagd worden door het volk, die nu wel wat slimmer geworden is.