Discussie: Staking
Los bericht bekijken
Oud 30 januari 2012, 13:32   #20
Vlaamse Leeuwin
Minister-President

Vlaamse Leeuwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ik staak niet. Ik laat mijn stem wel gelden in het kieshokje. Idioten die stemmen voor de SP.A , VLD of CD&V en die daarna gaan staken omdat die partijen hen keihard bedriegen, hoe onnozel moet je daar eigenlijk niet voor zijn zeg?
Ik staak ook niet omdat ik niet kan. Geen vakbond in ons bedrijf en ik heb voor één onnozel stakingsdagje echt geen goesting om verlofte pakken. Op maandag moet ik toch maar tot 12u werken, dus het sop is de kolen niet waard voor mij.

Moesten ze echter willen doorgaan , en echt het land lam leggen voor meerdere weken, dan wil ik gerust verlof opnemen en zelfs met mijn tentje naar Brussel trekken .

En da's het probleem hier in dit tamzakkenland.....
Al weken op voorhand veel geroep en geblaat over de staking......en als het dan zo ver is dan merk je er haast niks van. En morgenochtend staan de stakers op, drinken een taske koffie en tuffen op het gemak naar hun werk , zorgen dat ze op tijd aan de stempelklok staan en knikken braaf van ja naar hun baas als die vraagt om 's avonds wat langer te werken omdat het werk af moet. Tja....

Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed)
Vlaamse Leeuwin is offline   Met citaat antwoorden