Deze argumentatie is eenvoudig te doorprikken, volg even mee in mijn argumentatie (die trouwens eveneens eenvoudig te weerleggen moet zijn hé);
Welke "afwijking" zouden pedofielen hebben?
Misschien ook iets in de hersenen... ?
Dus, waarom zouden zij niet dezelfde rechten mogen genieten als andere mensen en hun ding doen?
Wie zegt dat "kinderen" van 14 niet zouden kunnen toestemmen in zulk een relatie?
De wet zegt dat... hoewel alle kinderen mensen zijn. Alle mensen zijn niet even "slim", dus zijn ook alle kinderen niet "even slim". De ene is volwassener dan de andere en kan wel degelijk beslissingen nemen in vol besef.
Nochtans wordt dat recht aan banden gelegd door de wetgever. --> Schande, dus!
Eveneens wordt die andere persoon, ouder dan de gerechtmatigde leeftijd die door de wet is vastgelegd eveneens in zijn rechten beperkt en zelfs bestempeld als pedofiel.
Een jongen van 18 die het houdt met iemand van een paar jaar jonger is ook een pedofiel.
De gevangenis ermee, alwaar die, bekend staande als pedofiel een niet zo aangename tijd tegemoet gaat...
Pedofielen hebben dus blijkbaar ook een afwijking, maar dat zou dus geen probleem mogen geven hé...
Waarom zouden dan mensen het niet mogen "doen" met beesten? Omdat de publieke opinie daar tegen is? (want hoe ga je bewijzen dat dat dier er radicaal tegen is om het doen met een dier van een andere soort?????
Want dat zijn wij toch nog steeds, of zijn wij plots goden geworden gisterennacht?)
De "afwijking" (

) bij seksueel andersgeaarden zit 'em in de hypothalamus en de aanmaak van hoeveelheid testosteron, dit is wetenschappelijk aangetoond.
Waar zit de "afwijking" bij pedofielen? (hoewel dat geen rol speelt, want "afwijkingen" moeten dus volgens jou aanzien worden als "geen obstakel")
PS; Begrijp me niet verkeerd, ik ben radicaal tegen pedofilie en ik zal niet uitspreken wat ze voor mijn part mogen doen met mensen die kinderen misbruiken, maar de denkpiste lijkt me interessant.