Los bericht bekijken
Oud 31 januari 2012, 15:40   #12
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Politiek Bekijk bericht
Die De Croo verdient niet beter dan met gans zijn partij keihard onder de kiesdrempel te zakken. Wat heeft die kwast eigenlijk kunnen verwezenlijken voor zijn klassieke achterban? Een stortvloed aan belastingen en nu komen er nog meer op ons af. Iedereen die hier welvaart schept moet zo snel mogelijk het land uit, blijkbaar is het dat wat ze willen.
Ik vind dat Annemie Turtelboom gevat een antwoord geeft op deze kritiek:

Maakt u zich zorgen om uw almaar slinkende partij?

‘Nee. We zitten goed nu, Alexander De Croo heeft erg goed onderhandeld. Iedereen voelt
de urgentie, iedereen gaat ervoor. We kunnen alleen maar hopen dat de kiezer het zal zien.
En indien niet, dan hebben we op zijn minst onze overtuiging gevolgd. Als ik me ergens
zorgen om maak, dan om de democratie. Om de versnippering die overal in Europa
toeneemt. Ons systeem dat zichzelf in de staart zit te bijten. Wie had drie jaar geleden ook kunnen voorspellen dat het vechten is om de euro in leven te houden? Werkelijk alles staat op losse schroeven daarbuiten. Wat zou ik me dan zorgen zitten te maken om mijn partij?

http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20111209_134

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden