Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
geen compassie met die vrouwen.
Zij hebben boeken, kranten, TV en nog veel meer en nog weigeren ze in te zien dat een vrouw binnen de islam niet meer is dan een identiteitsloos kweekplatform van zoveel mogelijk islamietjes.
Deze aangerande westerse ongelovige hoeren halen zelfs die status niet in een islamstaat.Wettelijk zijn zij niet meer dan beesten.
Bij verkrachting kan de dader (indien het slachtoffer vier getuigen vindt tenminste) in het allerergste geval veroordeeld worden voor sodomie omdat hij geen mens (niet islamiet) maar een dier heeft geneukt (zoals bijvoorbeeld een schaap).
Ondanks de hardnekkige pogingen van de pers om ons dat te verzwijgen is het effenaf misdadig om als vrouw naar een islamitische staat te gaan zonder daar rekening mee te houden.
Geen compassie dus....wir haben es nicht gewusst lukt écht niet meer...
|
Ik ben verschillende malen met m'n vriendin naar Egypte geweest en nooit heeft er iemand een vinger naar haar uitgestoken. Wel in tegendeel allemaal heel vriendelijk, op het slijmerige af en soms met bijbedoelingen, maar nooit last gehad van aggressie of bedreiging. Ik ben ook een keer zonder vriendin naar Egypte geweest en bleek dat ze mij ook wel zagen zitten...

Meer dan eens moeten duidelijk maken dat ik daar niet in geïnteresseerd ben... als jonge man of als vrouw van gelijk welke leeftijd alleen naar een cinema gaan is GEEN goed idee, vanaf er een stukje vlees op het scherm komt worden ze wild.
Al die jonge mannen zijn seksueel gefrustreerd omdat ze pas mogen trouwen als ze genoeg geld hebben en meestal is dat pas laat in de 20 of in de 30. Dus zitten ze aan elkaar, gaan ze naar de hoeren (liefst Russische) en gaan ze met alles mee dat neukbaar is. Klinkt oneerbiedig maar zo is het.
(ik heb dat ook gehoord van mensen die in de jaren 50 en 60 naar Italië reisden, toen ook volledig gedomineerd door de katholieke kerk...)
Dat krijg je van een maatschappij gedomineerd door religieuze voorschriften.