Los bericht bekijken
Oud 29 juli 2004, 13:12   #298
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Het eerste voorbeeld ging over "vele mensen" die je - zo bleek daarna - niet eens geteld hebt. Bovendien vroeg ik je waar zij die informatie dan wel vandaan haalde, en jij kon enkel antwoorden door de vraag te kaatsen ("waarop baseren ze zich denk je?") en met een nietszeggend "informatie druppelt meestal van boven naar onder".
Het tweede voorbeeld stoelde op de veralgemeningen "Flaminganten = Blok" en "Walen = PS". Wanneer ik die onderuithaalde, gerakte jij niet verder dan "mieren neuken".

M.a.w.: uw voorbeelden zijn met de grond gelijk gemaakt. Move on...
maw, jij wil dat ik de mensen tel vooraleer ik "vele mensen" schrijf?
"informatie druppelt meestal van boven naar onder" was duidelijk genoeg, dacht ik? je mierenneukerij over les flamingants=vb en walen=ps heb ik ter harte genomen, en ik he me gespecifieerd

kunnen we nu terug terzake komen?

Citaat:

Ah, nog eens een poging om alle Flaminganten in 1 hoekje te steken. Ik identificeer mij ook niet met de N-VA. En ik schuif helemaal niet "vrijwel alles" op de kap van de PS, laat staan de Walen in het algemeen.
ben jij dan "les flamingants"? indien zo, innige deelneming

Citaat:
Volgende poging om uw nonsens overeind te houden?
ik weet het niet, beantwoord de vraag en we zullen zien

Citaat:
Ik snap het heel goed hoor.
als je het zelf zegt, wie ben ik om dat te betwisten?

Citaat:
Hebben ze in het VK een Vlaams Blok dat achter een cordon gestoken wordt
ja, de BNP

Citaat:
, onder meer door de grootste partij van het zuiden van het land?
bewijs?

Citaat:
Hebben ze daar een politiek proces tegen gevoerd?
gaat wellicht van start gaan
(hoewel ik dat proces eerder wijt aan de ontzettende domheid en traagheid van het vb)

Citaat:
Hoe zit het met de onpartijdigheid van de grote media? Hebben ze daar twee landshelften die mekaar het leven zuur maken?
media zijn heel partijdig hier
maken de twee landshelften in belgie dan mekaar het leven zuur??? ik dacht dat men het tegenovergestelde probeerde (meestal toch )

Citaat:
Jij was het trouwens die beweerde dat onze problemen zich OVERAL voordoen. Ik heb 1 voorbeeldje gekregen dat ik dan bovendien nog onderuit haal...
nog een leugentje van disteltje: ik heb natuurlijk gezegd in "ontwikkelde landen"
en mijn voorbeeld is niet onderuit gehaald, tenzij je het kan bewijzen

Citaat:
Het IRA is helemaal geen "extra probleem". Het is een deel van het geheel, en het toont aan dat de UK en België helemaal niet dezelfde problemen hebben.
idd, en dat heb ik ook nooit gezegd
lees nog eens nauwkeurig wat ik schreef

Citaat:
Ik snap het al lang. Ik ben dan ook niet diegene die moet beginnen janken over "mieren neuken" en "irrelevante elementen" om een berichtje te beantwoorden.
dat zal dan aan je protagonist liggen !!!