Los bericht bekijken
Oud 4 februari 2012, 11:20   #5
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de atoombom Bekijk bericht
In feite zou men ook de burger die een bouwpremie getrokken heeft die moeten teruggeven nadat zijn huis is afgebrand.
En het punt van de vergelijking is ?? Desalniettemin, ik ben tegen al die premies, ook voor particulieren. Hoe meer de overheid ingrijpt in de markt, hoe meer de zaken fout lopen.

---------------------------------------

Citaat:
Ik zou geen enkel bedrijf meer toelaten dan is het gedaan met al die misbruiken.
Geen subsidies meer, geen belastingontwijking meer, geen notionele intresten meer.
Ik zou bedrijven de kans geven om eerlijk met elkaar te concurreren. En neen, de overheid moet ondernemerschap stimuleren, maar niet via selectieve cadeautjes.

Citaat:
En voor bestaande bedrijven niet de minste afdanking meer. Had men dat maar vroeger gedaan dan had ons landje minstens nog 20.000 mijnwerkers en was onze welstand verzekerd.
U zegt het zelf. Als Bekaert moet afslanken, dan moeten ze dat vooral niet nalaten. Als de overheid geen miljoenen in Bekaert had gestoken, dan was de luchtbel veel kleiner geweest, en de gevolgen minder zwaar. Van zodra de overheid geld pompt in iets, mag men rekenen dat het om zeep is.
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden