Los bericht bekijken
Oud 8 februari 2012, 00:26   #71
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
Die moeite had u zich ongetwijfeld kunnen besparen. Ik ben er zelfs zeker van dat je er enórm ook niet in zal terugvinden, evenals taalflauwiteiten.

Errug
wnnr
sgat
wrom
k
hvl

zijn waarschijnlijk ook wat te progressief voor u.

Hèt????? (enige) wapenfeit van formaat ............ in uw onderschrift al eens bekeken en gecontroleerd in het groene boekje?

Een lapsus, mijnheer het Oosten?
Ik verzoek om een beetje mededogen met betrokkene. Vermits hij vorige nacht al niet kon slapen, heeft hij urenlang zijn hersencel aan het zwoegen gezet om een middel te vinden waarmee hij bloedige wraak kon nemen op een buitenlandse die het vermocht zijn domheid aan het licht te brengen, voor zover nog nodig.

Hij vond uiteindelijk een accentteken.

U en ik weten dat daar niets mis mee is, maar het is zijn levenswens dat het als een verkrachting van het Nederlands wordt gezien.

De Nederlandse taal gunt het hem niet, maar ik stel voor dat wij het hem als forumgenoten met een goed hart gunnen, om humanitaire redenen : in zijn verwrongen uitleg om ons er van te overtuigen dat hij hoe dan ook gelijk moet krijgen heeft hij inmiddels dermate veel eigen taalfouten gemaakt dat het zo stilaan schrijnend wordt.

Laten we hem een goede nachtrust en zoete droompjes gunnen : elk kind van zijn leeftijd heeft dat nodig om later groot en sterk te kunnen worden.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden