Discussie: Het slot erop!
Los bericht bekijken
Oud 8 februari 2012, 16:37   #6
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Kan er geen slot op "verkiezingen 2010 en regeringsvorming", bij gebrek aan hygiëne in de vorm van een minimum aan moderatie? Het is immers een vuilbak geworden van allerlei irrelevante rommel. Om maar iets te noemen: wat hebben de vermeende doodsbedreigingen aan het adres van Bas Luyten met die verkiezingen en/of regeringsvorming te maken?
Ik vind ook dat er een einde mag komen aan dit forumonderdeel. De verkiezingen zijn voorbij en er is een (weliswaar non-)regering gevormd ...

Maar anderzijds: het is wel leuk blijvend herinnerd te worden aan het wereldrecord ....

(En er is al gepleit om een apart hoofdstukje voor de gemeenteraadsverkiezingen. Nu, we zijn zelf niet zo gedisciplineerd ... daarom trek ik het me niet veel aan.)

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline