Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Zie het is daarom dat gij nen toffen pee zijt se Superstaaf. Behalve voor de nva*ers voor de moment. Maar gij kunt los van partijpolitiek en uw eigen standpunten ook goede ideeën of voorstellen van andersdenkenden (en ik denk dat het Blok het verste van uw ideeë,n verwijderd is) goed vinden.
iets wat velen hier mankeren.
|
Wie in de schietlap staat en de vlaag vangt, is nooit gelukkig.
Desondanks probeer ik enkel de ideeën die me dégouteren aan te pakken, en de hypocriete handelswijzen belachelijk te maken.
Het staat iedereen, ook N-VA'ers, vrij om hun ideeën af te zweren, en dan staan ze plots buiten schot.
Ook tegenover Annemans idee heb ik nog reserves. Hij trekt die directe burgerbetrokkenheid niet door op het Europese vlak. Het is tevens best mogelijk dat hij net als Verhofstadt nooit zijn mooie theorieën in de praktijk wil omzetten.
Het Vlaamsblok staat té ver van mijn ideeën af: separatisme, racisme en anti-royalisme zijn niet mijn ding en de koppelverkoop van dat éne waarlijk democratische punt met de andere troep, kan me niet bewegen voor hen te stemmen.
Wat me blijft verwonderen: dat de N-VA, die de in mijn ogen verwerpelijke blok-ideeën voor 95% onderschrijft, zich tussen de 'acceptabele' partijen wist te wringen.