Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Helias
Ik heb niet beweerd dat Iran met die aanslagen iets te maken heeft. Ik beweer dat er Islamistische terreurorganisaties zijn die dat type aanslagen durft en wil plegen. Het zit in de apocalyptische aard van dit soort religieuze waanzin dat vooral de goddelozen wil gestraft zien, wat ook de gevolgen voor zichzelf. Ik kan alleen zeggen dat ik uw optimisme niet deel wat betreft de bereidheid van de ayatollah's van Iran om HEU rechtstreeks of onrechtstreeks in handen te laten vallen van terreuroragnisaties.
|
U bent werkelijk niet in staat om in te zien dat terreur van beide kanten komt.
Die andere kant heet staatsterreur. Velen in het Midden-Oosten zien de VS en Israel als de grootste bedreiging voor de wereldvrede. U bent blind voor wat het superieure geweldige westen aanricht met hun goedbedoelde bombardementen en invasies. Irak en Afganistan zijn gereduceerd tot totale chaos en het aantal doden door geweld is explosief gestegen. En maar blijven denken dat de haat jegens met name de VS exclusief wordt veroorzaakt door religie.
Doel van de Aanslagen 9/11:
Sheikh Mohammed said that the purpose of the attack on the Twin Towers was to "wake the American people up." Sheikh Mohammed said that if the target would have been strictly military or government, the American people would not focus on
the atrocities that America is committing by supporting Israel against the Palestinian people and America's self-serving foreign policy that corrupts Arab governments and leads to further exploitation of the Arab/Muslim peoples.
Dat men er godsdienst bij betrekt is weer een ander verhaal.
The US is a leading terrorist state! en dat valt nog goed te onderbouwen ook