Los bericht bekijken
Oud 16 februari 2012, 14:10   #992
Bieselke
Partijlid

Standaard

Maar toch Groentje: met "masterdiploma of functioneren overeenkomstig master/licentiaatsniveau", bedoelen ze niet dat je bijna een diploma hebt gehaald of dat je die studies 'eigenlijk' wel aankon. Daar bedoelen ze (meestal) mee, iemand met een bachelor in dezelfde algemene sfeer en door ervaring (minstens) evenwaardig aan een master. U echt bewijzen kunt ge toch pas als ge ergens bezig zijt en kunt laten zien wat ge waart zijt, op een sollicitatiegesprek kunt ge dat niet. Dus overweeg toch eens serieus om voor een wat lagere instapdrempel te solliciteren. En dat moet niet per se zo extreem te zijn als aan de band, maar probeer eens ergens een bachelorfunctie. Zo ben ik op mijn huidig werk ook op relatief korte tijd kunnen opklimmen. En dan hebt ge tenminste iets op uwe CV. Overigens zijn er momenteel nog genoeg (MET een universitair diploma) die ook nog werk zoeken. Zeg nu zelf, wie zou ge zelf aanpakken?

PS: Welke 2 studies doet/deed ge trouwens? Dat ik me iets over de sector kan voorstellen.
Bieselke is offline   Met citaat antwoorden