Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Als een omhooggevallen verzekeringsleurdertje met hoogmoedswaanzin hier, in het subforum Koetjes & Kalfjes, " waar de boog niet altijd gespannen moet staan", voor de elfendertigste keer een bloedernstige discussie op poten tracht te zetten wanneer ik hem wat begin te jennen over de schrijfwijze van zijn nickname (alsof dat mij ook maar in de verste verte zou kunnen schelen  ), dan schep ik daar inderdaad een pervers genoegen in om die jennerij op de spits te drijven. De meesten hier zullen ook effectief doorhebben dat het daarom gaat en dat het niet ècht om een discussie over die schrijfwijze gaat. Dat was met al de voorgaande edities van krek dezelfde "discussie" trouwens ook zo. Of ga je nu beweren dat jij alles hier in Koetjes óók zo ernstig neemt als Perikles-met-een-c? Ik schatte je verstandiger in dan dat...
|
inderdaad Raf, uw provocaties en trollerijen zijn zeker geen geheim...ze zijn een zielige indicatie van een kleinzieligheid die eerder thuishoort bij een puber op de speelplaats dan bij een volwassen persoon...