Los bericht bekijken
Oud 19 februari 2012, 08:17   #162
gast2
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
aan uw teksten is zeer duidelijk te zien dat u in overdrive staat. Ik denk dat JIJ dringend aan hulpverlening toebent, en dan niet via de instelling die uw dochter "beschermt" tegen haar ouders, maar haar gelijk met een man laat omgaan die bijna dubbel haar leeftijd is.
Ik zou de huisarts eens bezoeken als ik jou was. Eenmaal je dit tever laat gaan en jijzelf in een diepe depressie geraakt is de rest van je gezin daar ook het slachtoffer van.

Waarom moet "haar psychologe" je nog bellen? om je te verwijten dat je over boulemie sprak met haar vriendin? of om je te verwijten dat je je zelfbeheersing verloor na twee jaar vruchteloze pogingen? Of om je de datum van het vonnis op de jeugdrechtbank mede te delen?

ik herinner me steeds weer dat ze (de psychologe van dienst) toen ook een "advies" gaven wat kant noch wal raakte en de begeleidster me streng maar rechtvaardig toesprak dat ik dit advies moest volgen. Tot ik vroeg waar het DWINGENDE van dit advies uit voortkwam? nergens dus.
Onthoud dat JIJ de touwtjes in handen moet nemen, en anders je dochter even bij hen parkeren en je er niks meer van aantrekken.
ik had psychologe willen spreken na overleg van dinsdag want die was er niet bij, sindsdien, na 2 dagen bellen om haar te bereiken, kreeg ik te horen dat ze bijna een week later me zou contacteren en inmiddels is vandaag weer een dag dat we onze dochter niet kunnen bezoeken....want het is niet aangeraden omdat ze aan zichzelf wil werken....
gast2 is offline   Met citaat antwoorden