Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev
Doet me denken dat je hier met je mond vol tanden staat? Iedere keer dat we het hebben over de uitwassen van de heilige multicul vul je blz met "uitleg" over hoe verkeerd dat we zijn!
Hopelijk volgen er nog duizenden profiteurs die eigenlijk het recht niet hebben om hier te zijn, tenzij als toerist op hun eigen kosten!
"De Dienst Vreemdelingenzaken heeft eind vorig jaar bijna duizend EU-burgers het land uitgezet omdat ze profiteerden van de sociale zekerheid. Dat bericht De Zondag. "
|
Juist , ik begrijp eigenlijk de houding van Europa niet .
Zeker in de crusiale landen als Spanje -Italië - Griekenland - en Bulgarije zou de Europese Unie kantoren moeten bouwen aan grensposten waar migranten zich moeten aanbieden alvoor het Europees grondgebied te betreden . Wie binnen Europa verblijft en zich nooit heeft aangeboden in een dergelijke grenspost ( Buitengrenzen van Europa ) is zo vi zo al in overtreding en ilegaal . en wie de wet overtreed van in het begin , staat al op een slechte lijst en is uitgesloten voor ook maar welke procedure .
Dat is noodzakelijk om de boel onder controle te krijgen .
Ik heb al meerder malen een paar uur in de rij gestaan tussen Hong-Kong en China om er binnen te gaan . en dat vind ik normaal .
Hier is alles open en ze komen maar binnen , dringen diep binnen op ons grondgebied en kloppen dan aan bij een gemeente om hulp , zonder zich ooit op een degelijke manier te hebben aangeboden bij het binnen komen .