Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur
Nee, het zijn wetenschappers die zeggen dat ze een tijdsverschil tussen vertrek bij punt A en aankomst bij punt B hebben gemeten dat zo klein is dat het deeltje dat deze tijd geklokt heeft sneller dan het licht moet zijn gegaan. Nergens in dat traject hoeven ze direct een snelheid te meten, ze hoeven enkel wat botsingen te zien.
|
Ik weet niet waar je het nu weer over heb, maar het ging eerst over een heelal van 93 miljard lichtjaar.
Maar nu is blijkbaar de theorie van Einstein onderuit gehaald.
Met mijn atoomtheorie haal ik ook de hele visie van de wetenschap omtrent het heelal onderuit.
Citaat:
|
Bovendien verbinden diezelfde wetenschappers niet meteen harde conclusies aan hun experimenten,
|
wat beslist niet waar is, want uit het uiteengaan van de sterren hebben ze een hele reeks van onterechte conclusies getrokken tot aan de singulariteit.
Citaat:
|
terwijl jij zonder enige vorm van onderzoek beweringen denkt te kunnen doen over hoe het hele universum in elkaar steekt.
|
Inderdaad: op basis van dezelfde wetenschap en goed filosofisch nadenken.
Citaat:
|
Ik hoop trouwens wel dat ze die lichtsnelheid wat oprekken tegen de tijd dat wij atoomruimteschepen gaan bouwen. Voor een reus die 10^25 keer zo groot is als wij gaat het licht naar verhouding namelijk ongeveer 10-17 m/s, vrij onpraktisch.
|
Ook dat heb je dan weer verkeerd berekend, net als je ruimte voor een ruimteschip.
De tijd voor een macroreus gaat namelijk naar verhouding met zijn eigen grootte ook trager, zodat de lichtsnelheid gelijk blijft.