Los bericht bekijken
Oud 31 juli 2004, 12:59   #91
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10

idd
maar dat kon hen niet veel schelen he - ziedaar het karakter van de vlaemsche zaak
???? Ik weet verduiveld niet over welke zaak U het heeft (ik lees geen middeleeuws) maar het idee collaboratie= Vlaamse zaak is zo belachelijk dat het stilaan hilarisch wordt.
Cijfers zegt U? komaan zeg... beste meneer de Belgicistische en daarom nooit veroordeelde collaborateur, wat was uw drijfveer voor uw misdrijf?...hahaha

Citaat:
oh maar ik ben om meer redenen dan dat anti-flamingant hoor
(een verre van compleet lijstje volgt)

1. economische redenen: in economische termen is 1+1=3 voor belgie (dankzij brussel)
cijfers?
Ik ben zelfs al blij als je 1+1= 1,5 kunt verantwoorden; je hoeft zelfs de beerput Brussel niet als handikap in rekening te brengen.

Citaat:
2. culturele redenen: ondanks kleine regionale verschillen vormen de belgen 1 volk, iedereen die wat tijd in het buitenland vertoef heeft (waarmee ik niet de jaarlijkse 2 weken aan de costa brava bedoel), zal dit wel weten
Belachelijk... ik zal dit als een lapsus beschouwen of als verkeerd geinformeerd wegens altijd in het buitenland

Citaat:
3. de flaminganten zijn geschiedenisvervalsers

Citaat:
4. de flaminganten zijn veelal zuurpruimen
oeps... ... ja hoor

Citaat:
5. de exponent van het flamingantisme is een racistische, autoritaire, ondemocratische partij
(it's all just a little bit of history repeating)
exponent? produkt? quotient?
Wat je zegt is uiteraard een afgezaagde door frustratie ingegeven sloganleugen.
De Belgische constructie daarentegen..

Oeioeioei... nu begrijp ik de verslagenheid en oprechte schaamte bij wél intelligente mensen die gedoktoreerd hebben als uw conclusie moeten lezen in de context van "ik ben slim en ik doktoreer".
Je kan het uiteraard ook op de warmte afschuiven... wie weet...

Daartegenover staat uiteraard dat ik bij een toekomstige onafhankelijkheidsverklaring niet zal kunnen opscheppen bij mijn kinderen over de "Vlaamse strijd"... wegens: was het slechts daartegen dat je moest strijden papa?
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden