Discussie: Stille Herdenking.
Los bericht bekijken
Oud 31 juli 2004, 17:59   #20
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Niet te zwaar aan tillen, Yann.
Ik pak hier enkel de hypocrisie van sommige Vlaams-nationalisten aan. Aan de ene kant schelden ze naar hun soortgenoten omdat die een levende koning een half uurtje laten wachten en aan de andere kant laten ze zelf nog veel minder respect zien voor een dode roi Belge.

Ikzelf heb trouwens 16 uur aangeschoven om Boudewijn 'de laatste eer te bewijzen'. Zijn queen is toen nog buiten aan het venster komen wuiven. Hij was volgens mij de enige Saksen-Coburg die een beetje positief uit de toon viel in die voor de rest maar hoerige familie. Gelukkig voor jullie kende ik toen de rol nog niet die Boudewijn speelde bij de dood van Lumumba anders had ik wel twee keer nagedacht voor ik hem als een halve heilige was gaan uitwuiven.

Patriot, ben jij familie van de Saksen-Coburgs?
Ik kan mij moeilijk inbeelden dat een anti-monarchist als jij 16 uur gaat aanschuiven om een Belgische Koning de laatste groet te brengen. Of ben je sinds de dood van Boudewijn plotsklaps Vlaams nationalist geworden?

Ik geloof het wel, maar je moet toegeven dat dit nogal controversieel is.