Los bericht bekijken
Oud 24 februari 2012, 15:13   #89
Zwitser
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Het is zinloos om verder op uw nonsens te antwoorden , omdat U niet ziet dat ik een topic wil sturen om een betere overheid uit te bouwen op Europees niveau en besisbehoefte voor de mensen vooropstel . wil U terug naar de tijd dat een groot deel van de mensen geen leiding water hebben , goed dan boor ne put en trek uw plan .
Ik wil niet terug naar vroeger. Waarom denk jij dat? Als er hier iemand de indruk wekt terug naar vroeger te willen ben jij het wel hoor. Het hele idee dat je basisbehoeften aan een superstaat kan overlaten is ongeloofelijk passé

Citaat:
Er is een imens verschil tussen een flesje drinkwater uit de supermarkt en leidingwater . en u mengt dat allemaal in deze discutie , dus ben U niet in staat een gespreksonderwerp te volgen en negeer ik U verder , goeie dag .
Ik heb deze zomer dus 2 weken van flessenwater uit de supermarkt geleefd. Dat kwam in flessen van 7,5 liter, en koste ongeveer een halve euro per fles. Tja, op een zeilboot heb je geen waterleiding. Een aansluiting op het electriciteitsnet ook al niet. Toch hadden we het best comfortabel aan boord...

Maar dat is eigenlijk naast de kwestie. De kwestie is of jij onderscheid kan maken tussen een behoefte ("H2O") en producten en diensten die als doel hebben die behoefte te bevredigen (Chaudfontaine, de VWM, een eigen waterput).
... repeat ...
Zwitser is offline   Met citaat antwoorden