Los bericht bekijken
Oud 24 februari 2012, 18:15   #11
Kawadude
Provinciaal Gedeputeerde

Kawadude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
'k weet niet hoe het nu zit maar het lijkt me inderdaad niet fout dat men na de hervormingen de omzendbrief peeters zal mogen wegsmijten... of toch op z'n minst herschrijven gezien de wetten op de welke hij is geschreven zullen worden hertekend. Enfin eerst zien dan geloven natuurlijk...

Ik denk dat het wat gemakkelijker was geweest had je de inhoud van de link toch voor een stuk gecopy paste dat iedereen weet waar het over gaat. En doe ook iets aan je topictitels want wat zijn we nu met zoeits "Waar zijn de reacties van Bruno, Wouter en Alexander???".
Met de nadruk op 'zullen worden', want ik geloof niet dat de 'herschreven' wetgeving omtrent de zaken die de omzendbrief regelt, tegen de volgende gemeenteraadsverkiezingen al van van kracht zal zijn.

En dan nog, enkel indien aanvaard wordt dat de franstalige inwoners van de faciliteitengemeenten om de x tijd moeten aangeven in welke taal ze hun documenten wensen te ontvangen (en binnen die periode geen afwijkingen, anders overtreden burgemeesters opnieuw de taalwetgeving), zal de omzendbrief zonder voorwerp zijn.

Ben eens benieuwd wat ze er van maken en binnen welke timing.

O ja, hierbij vind je een eerdere draad over dit onderwerp waar wel rekening gehouden werd met je opmerkingen omtrent de etiquette van het opstarten van draden

http://forum.politics.be/showthread.php?t=167992
Kawadude is offline   Met citaat antwoorden