Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
Goh ja, inderdaad, dan is er geen enkele motivatie om een verkracht slachtoffer ook effectief te laten leven.
Doden en laten verdwijnen verhoogt de kans om niet herkend of getraceerd te worden.
Prachtige regel, dat levert gegarandeerd per jaar een paar honderd dodelijke slachtoffers. Was dat je bedoeling?
|

..wat een argumentatie.. Denk je nu echt dat verkrachters steeds hun slachtoffers zouden vermoorden als er een doodstraf op dat feit bestaat?? De meeste verkrachters zijn gewoon egoïsten die menen dat elke vrouw ter beschikking moet staan voor hun lusten. Waarom zou je de dag van vandaag niet verkrachten?? Jij krijgt een taakstrafje en de zaak is klaar. Met een doodstraf laat je zien dat de samenleving dit soort van dierlijk gedrag niet accepteerd..
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
Trots zijn op uw eigen barbarisme en onwetendheid is misplaatst en zielig.
Moet je niet ergens een geit gaan melken, misschien kan je die op een of andere manier wel imponeren?
|
Het EVRM is een handicap om tot een streng strafbeleid te komen. Bij een iets minder fluwelen aanpak van criminaliteit staan de zelfbenoemde arrogante eurofielen klaar om hun verheven vingertje op te steken. Maar goed u bent een Eurofiel dus kan ik uw zure reactie nog enigsinds begrijpen. En ja, ik ben blij dat ik tijdelijk in Zwitserland mag werken en wonen alvorens te moeten terugkeren naar die Ellende Unie die jij zo verafgood.