26 februari 2012, 00:00
|
|
Gouverneur
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko
Dat heeft Fonne niet beweerd. Ik baseerde me op het werk van blokwatcher Manu Ruys, die dat grondig onderzocht heeft. Bovendien had De Winter het over het beruchte 70 puntenplan van 92, want dit sleurde men erbij om het cordon (dat reeds eerder van toepassing was) kracht bij te zetten, niet op basis van racisme, maar omdat het in strijd was met de Europese verklaringen van de rechten van de mens. Later volgde een wet (1995) die de partijfinanciering koppelde aan het naleven van het EVRM en werd datzelfde 70 puntenplan in 96 geupdate/getoetst aan het EVRM. Er waren zelfs al punten toegepast door de politiek correcten, die geschrapt werden. Hiervoor werd, na de solo slim van De Winter, een werkgroep opgericht waarin de naam Van Overmeire opduikt (lijkt me evident gezien zijn diploma). Aangezien die website reed 7 miljoen keer bezocht werd, lijkt me dit niet echt een publiek geheim, eerder selectieve verontwaardiging. De vraag is dan ook over welk 70 puntenprogramma je het hebt. De grondleggers van het cordon waren Jos Geysels en Hugo Gijsels. Deze laatste heeft nog voor het CGKR gewerkt.
wie is de auteur van het 70 puntenplan
Bovendien heeft FDW, de autenthieke auteur, al enige tijd afstand genomen van het 70 puntenplan.
FDW distancieert zich van het 70 puntenplan
Geert van Cleemput - het 70 puntenplan was wel fout
|
Dat is inderdaad de correcte lezing van de feiten.
|
|
|