Los bericht bekijken
Oud 26 februari 2012, 03:58   #117
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Inmiddels begrijp ik zo mogelijk nog een beetje beter dat de CD&V wel degelijk een flinke greep heeft op het maatschappelijk bestaan (en op de vrije meningsuiting) in Vlaanderen, wellicht vergelijkbaar met de alom gespreide tentakels waarmee de PS Wallonië dom en onmondig houdt.

Na een “waarschuwing” van ene mijnheer of mevrouw Akira om niet meer te posten omdat “het onderwerp in een foutief subforum werd geplaatst”, alsof iets anders dan de verkiezingen van 2010 aanleiding zou geweest zijn tot mijn vraag “Wie kiest voor de CD&V”, en nadat iemand het nodig bleek te vinden om “het onderwerp” te begraven in dit themaforum “Partijpolitiek en stromingen”, is het mij duidelijk dat we in die omstandigheden de CD&V en haar pionnetjes beter niet verder voor het hoofd stoten, en het wat betreft dit kennelijk ongewenst gespreksonderwerp daar maar bij houden.

Voor mij is het in elk geval zonneklaar dat België momenteel ten prooi is aan een machtsgreep van het staatsregime waarvan de CD&V deel uitmaakt, en ik verheel u niet dat het mij als democrate erg vreemd voorkomt (om het zacht uit te drukken) dat het kennelijk héél erg stoort om zelfs maar de minste vraag te stellen die enige twijfel zou kunnen oproepen omtrent de vaststelling dat de CD&V en de andere regimepartijtjes in uw land er nog steeds in slagen om op papier een “verkiezings”uitslag te halen die hen gezamenlijk aan de macht kan houden. Ergo : de vraag wie er daadwerkelijk voor stemt doet wellicht weinig ter zake.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden