Los bericht bekijken
Oud 26 februari 2012, 10:16   #5111
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Kwaadste Belg Bekijk bericht
Wat is de mooiste taal om in te zingen ?
Misschien Italiaans?
Citaat:
Kan jij uit het hoofd drie Aziatische popsterren opnoemen ?
Noa, Haifa Wehbe, Shlomo Artzi.
Citaat:
Of Latijns-Amerikaanse ?
Shakira, Ricky Martin ... (er zullen er meer zijn die ik ken, maar zonder Google kom ik er blijkbaar niet op).
Citaat:
De vrijheid van meningsuiting werkt destructief op dit forum. Betekent dit dat mensen vrijheid niet aankunnen ?
Neen, dat is niet wat ik bedoelde.
De vrijheid (die ik niet in vraag stel) heeft tot gevolg dat de initiatiefnemers van politics.be het recht hebben een forum op het Internet te plaatsen waar zowat alles is toegelaten.
Het resultaat is er ook naar, daar het veel gemakkelijker is BS te posten (of te copy/pasten) dan doordachte, welgedocumenteerde, genuanceerde posts.
Citaat:
Zijn er volkeren waar je mee sympathiseert, zonder duidelijk aanwijsbare reden ?
Neen.
Citaat:
Hoe goed ben jij in het voeren van gesprekjes over koetjes en kalfjes met vage bekenden die je toevallig op straat ontmoet ? Of doe je alsof je de ander niet gezien hebt en maak je jezelf snel uit de voeten ?
Ben daar niet heel goed in. Als het echt kan zal ik me snel uit de voeten maken. Anders kan ik wel enkele minuten de schijn ophouden, en de obligate "met de kindjes alles ok" en "ik zal de groeten aan mijn moeder overbrengen" ed uiten.

Laatst gewijzigd door Firestone : 26 februari 2012 om 10:22.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden