Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev
En ja, voor sommigen die meteen koude rillingen krijgen bij het lezen van de naam Dewinter, waar het voor mij op aan komt is dat men eens weerlegt dat er een probleem aan het komen is, en straks zal dat niet enkel in Antwerpen zijn dat de Belgische inwoners (zonder komedie te spelen met de zogezegde "nieuwe Belgen") nog weinig of niets te zeggen zullen hebben over het beleid van hun stad.
Ook al zijn er veel vreemde stemgerechtigdendie de moeite niet doen om te gaan stemmen, onze wetten zijn tenslotte niet voor hen bedoeld nietwaar, we zitten niet ver meer af van het feit dat onze eigen bevolking in de minderheid zal gesteld worden in hun eigen stad!
Het moet natuurlijk Dewinter zijn die daarmee afkomt, de andere democratische hypocrieten ebaren liever dat er niets aan de hand is...
En uiteraard brengt dit mee dat onze linkse multicullovers nog meer op hun buik gaan kruipen voor hun nieuw kiesvee, en dat de bevolking nog meer eurootjes belastingen zal mogen betalen om een groot deel van dat pakket voor 100% te onderhouden...
Of misschien zie ik het verkeerd en moeten we dat bij de baten van de multicul bijschrijven?
|
Nee hoor, je hebt gelijk!
Het volstaat te gaan kijken in die gemeente waar al het langst een Burgemeester 'troont' die bewust drijft op de stemmen van de 'nieuwe Belgen en Allochtonen'.
Misdaad is daar nagenoeg volledig toe te schrijven, en veel meer dan het percentueel verantwoord is door de bevolkingscijfers per groep, aan mensen van een welbepaalde afkomst. Daar bestaat meer dan genoeg studiemateriaal over... voor wie de serieuze lectuur serieus neemt tenminste.
En daar zie je inderdaad in feiten weergegeven de houding van een burgemeester die daar op drijft.
Bijvoorbeeld Moureaux.
Wanneer geconfronteerd met de feiten is zijn reactie steevast als volgt:
- Er zijn geen speciale problemen in Molenbeek, het is overal zo.
- De bedrijven die klagen liegen.
- De minister die mijn gedrag aan de kaak stelt liegt.
- Reporters liegen bewust om het succes van 'mijn' multiculturele politiek te verzwijgen of zelfs te willen vernietigen. Wij leveren hier al tientallen jaren goed werk... onder mijn leiding.
- Politieagenten die getuigen en de politievakbond liegen.
- gemeenteraadsleden die de problemen in de gemeenteraad durven aanklagen en hem officieel vragen te verklaren wie liegt, hij of de anderen, worden in volle gemeenteraad uitgescholden voor lafaard, rascist en separatist enzoverder. Een antwoord op de gestelde vraag geeft hij niet.
- erger nog, zijn invloed breidt zich uit naar partijen die eigenlijk tegen hem zouden moeten stemmen. Wanneer een voorstel wordt gedaan in de gemeenteraad om niet meer deel te nemen aan rituele slachtingen zonder verdoving of voor vervolging van vastgestelde overtredingen tijdens het slachtfeest wordt er alles aan gedaan om die voorstellen te weren. En wanneer ze toch ter stemming komen kan de Moureaux rekenen op alle stemmen minus één. Zelfs op de stemmen van de oppositie inclusief Sarah Turine van ECOLO.
En inderdaad ook hier is de enige opposant iemand van het Vlaams Belang.
Is het enige gemeenteraadslid dat elk jaar open en bloot aanwezig is tijdens het slachtfeest (en iedereen weet hoe risicovol dat is in Molenbeek) om evenzeer open en bloot fotomateriaal te verzamelen en info te vragen aan de aanwezige ordediensten over de gevolgde gedoogpolitiek ten overstaan van deze feiten evenzeer een Vlaams Belanger.
De enige toegeving dat deze man doet is het garanderen van anonimiteit aan die paar moedige personen die hem in vertrouwen de waarheid durven toevertrouwen.
Zo ver reikt de macht van de kalief van Molenbeek. Van burger tot ambtenaar, van inwoner van de probleemwijken tot de agenten die daar op de wet moeten toezien.
Niemand durft de confrontatie met dit creatuur aan...
Behalve uw dienaar...