Los bericht bekijken
Oud 26 februari 2012, 14:39   #122
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tarantula Bekijk bericht
Tja, in een democratie mag je stemmen voor mensen die nieuwe wetten zullen uitvinden. Hoeveel nieuwe wetten hebben we nou eigenlijk nodig, alvorens al onze behoeften voor nieuwe wetten volledig zijn ingevuld?

Koranverbrandingen werken inderdaad lekker provocerend om de moslimgemeenschap, en leiden inderdaad dichter tot het gewenste doel, namelijk, dat ze ziedend kwaad worden, en dat er wat heethoofden in het wilde weg beginnen schoppen, en dan de geüniformeerde stoottroepen van dat staatsapparaat een beetje neutralizeren. In Afghanistan blijkt dat allemaal al goed te lukken. Ik heb er niets tegen, hoor. Ik voel mij er alleen maar beter bij!
Ik kreeg die Koran(vertaling, een niet arabische koran bestaat volgens de gelovigen niet. De koran mag alleen in het arabisch én voorzien van alle leestekens, punten en kommas verspreid worden want enkel de originele arabische tekst is de enige en de ware...) van een Molenbeeks gelovige. Na 7 weken (wat een draak zeg) heb ik een stuk of drie teksten gecopieerd en ze samen met de asse aan hem terugbezorgd.
Hij liet mij weten dat ik geluk had dat het geen arabische versie was. Dan zou ik namelijk al dood geweest zijn...

Ik ga op dit vlak geen enkele confrontatie uit de weg.
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden