Los bericht bekijken
Oud 26 februari 2012, 16:09   #384
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Leugenachtige, en onzinnige reactie. Leugenachtig omdat ik nooit beweerde dat bracke lid was van het blok.
Ik stel voor dat je leert lezen. Ik heb nergens beweerd dat jij zou gesteld hebben dat Bracke bij het Vlaams-Blok zou geweest zijn. Ik klaag wel aan dat je aan de ene kant beweert dat je het over Vlaams-Blokkers wilt hebben, maar niet kunt nalaten daar dan Siegfried Bracke bij te sleuren. Leugens en onzin van jou kant dus.
Citaat:
Onzinnig omdat ik wel aangaf dat er ook bij andere partijen jobhoppende en tafelspringende opportunist-journalisten zijn die hun nationale bekendheid misbruiken voor eigen carrière planning.
Waaronder 0 (nul) Vlaams Blokkers.
Citaat:
Doen ! Een klacht bij het cgkr dat er een "echte belg" vlaams blok mandatarissen als onaanraakbaren heeft bestempeld. The Horror !!! Hou me op de hoogte hee van het verloop van de procedure ?
Daar gaat nog meer volk naar komen kijken dan naar het proces Clottemans.
Blij dat je nog eens ten overvloede duidelijk maakt dat het CGKR er niet is om racisme en uitsluiting te bestrijden, maar wel om één bepaalde politieke stroming in één bepaald deel van het land monddood te maken.

Laatst gewijzigd door fonne : 26 februari 2012 om 16:09.
fonne is offline   Met citaat antwoorden