Los bericht bekijken
Oud 26 februari 2012, 22:52   #144
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi Bekijk bericht
Reageer liever eens inhoudelijk. Zo wil je toch goedgelovige zieltjes winnen? Met u of uw partij als geladiatoren tegen het de o zo duivelse islam. En het volk angst inboezemen met slogans als deze:

"Islam als oorzaak van toenemende ellende"

Dat plannetje is wel heel doorzichtig hoor.
Dat doe ik al de hele tijd, in tegenstelling tot jou.
Gaf ik misschien nog niet genoeg uitleg en links voor jou?
Of is het misschien tijd voor jou om dan eens aan te tonen dat de massamoorden, het beroven van mensen die proberen een beetje aan landbouw te doen, de verkrachtingen en de inlijving van kindsoldaten waarvoor grote bevolkingsgroepen op de vlucht gaan, het onderscheppen van voedsel en andere hulp enzoverder en zo voort NIET het werk zijn van de militante islambendes.
De bendes zijn voor een deel al met naam en toenaam te vinden in de eerste links die ik plaatste.

Ik daag jou uit!
Bewijs de valsheid van de feiten en gegevens die ik in mijn betoog aanvoerde.
Veel succes!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden