Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mam
Beste Firestone,
Je hoeft me geen lessen begrijpend lezen te geven. Er staat wat er staat. Je schrijft duidelijk dat als die xenofobe post over moslims zou gaan, de antiracisten dan meteen in actie zouden schieten om te weerleggen. Maar bij xenofobe praat over joden, blijven deze antiracisten stil en dat vind je hypocriet... Nou, dat noem ik pas persoonlijke perceptie!
En het spijt me dat er hier naar goeddunken of als het goed uitkomt, het tegengestelde of iets anders wordt geschreven dan bedoeld. Het uitvissen van dit soort kronkels, is inderdaad niet aan mij besteed.
Verder is dit een openbaar forum, dus het staat je uiteraard vrij om "te gaan en staan" waar je wil. By the way, schuldprojectie werkt zelden bij mij.
Een prettige avond nog.
|
mens, gij kunt zagen.