1.eris een contact-en straatverbod van hem naar haar
2.er is een contactverbod door jeugdrechter van haar naar hem(beiden negeren dit compleet)
3.was het verleden jaar dat een moeder voorwaardelijk veroordeeld werd in kortrijk omdat ze minderjarige dochter sex liet hebben met meerderjarige?
4.ze is al in het begin van het schooljaar betrokken in een autoongeval met hem(zij is toen gaan lopen voor politie er was)dus zo veilig is die vent niet!
6.geeft hij zelf aan dat zij het niet meer aan kan maar dat hij nu eenmaal gek op haar is en ervoor gaat
7.zet haar tegen de ouders op, in bv 2de gsm:ge moet doen wat gij wilt, gij moet niet luisteren naar anderen:maw grote mond, ik doe wat ik wil, gij hebt niks aan mij te zeggen
8.het verontrust ons als zij in hysterische buien ons aanviel maar vooral dat zij het "anders" zag:bv papa duwde haar met 1 hand op bovenlichaam terug in 1-zit zodat ze niet zou weglopen, was helemaal weg van hysterie en had mond aan binnen kant kapot gebeten, bloed liep uit haar mond, zij ervaarde het alsof papa haar wou wurgen, wou die klacht tegen politiagent maken maar die heeft op haar gebulderd dat 6/7 man hetzelfde vertellen, dat dit dan niet waar kon zijn(en het is allebehalve een pretje hoor als je lieve, behulpzame, vriendelijke, graag gezien meid, over de "rooie" gaat en ouders aanvalt ivm die man!
inmiddels bericht gehad dat zij nog 2 maand gaat er zitten dankzij consulente(waarvoor onze dank-ironisch bedoeld dan)
de vorige heeft dossier doorgegeven omdat vent haar dochters aansprak om ze uit te horen over de zaak.
de nieuwe consulente, vroeg ik verleden week in tel.gesprek welke onze rechten als ouders waren, 2x gevraagd, telkens antwoord, vraag dat maar aan de jeugdrechter!heb toen geantwoord:kunt ge niet, wilt ge niet, om moogt ge het niet zeggen!ik kan echt niet met dat mens praten, ben telkens in shock erna!(bibberen en ijskoud)
nu las ik toevallig toch op een site dat we bij de consulente terecht kunnen met onze vraag welke onze rechten als ouders zijn...hoe leuk, vermoed dat zij die site over jongerenwelzijn ook eens mag lezen!