Los bericht bekijken
Oud 1 augustus 2004, 14:33   #3
mad_drone
Gouverneur

mad_drone's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar mad_drone
Standaard

Citaat:
Een mentaliteitswijziging is nodig. Elkeen dient zijn verantwoordelijkheid te nemen om maximaal te kunnen inspelen op de zich voortdurend wijzigende arbeidsmarkt en vraag naar producten en diensten.
ik persoonlijk vind niet dat het de verantwoordelijkheid is van elkeen om te zorgen dat ie maximaal inspeelt op de zich voortdurend wijzigende arbeidsmarkt en vraag naar producten en diensten. Je kan onmogelijk aanspraak maken op maximale inspanningen als datgene wat een mens als minimum zou moeten zijn om zijn verantwoordelijkheid tov de gemeenschap op te nemen. Bovenop heeft het grote gedeelte van de bevolking, zelfs ik, geen idee hoe ik nu maximaal zou inspringen. Moet ik dan zien dat ik een job heb die past bij wat maximaal mogelijk is bij mijn diploma, of moet ik daar inspringen waar de nood is en zo nodig een kernfysicus zijn die even bijklust als vuilnisman? Deze uitspraak lijkt wat vak-idiotie uit te stralen.

Verder heb ik ook vragen bij het verminderen van 10% van de inkomsten van de SZ, zonder ergens expliciet verminderingen van uitgaven te vermelden.

Niettemin staan er ook positieve dingen in de tekst. Zie maar III.12.
mad_drone is offline   Met citaat antwoorden