Oorspronkelijk geplaatst door brother paul
Bane, dan hebben ze als ze een maand congé willen pakken, eerst een hospitalisatie nodig ? Faceliftje doen en dan 3 weken met blauwe plekske aan de coted'azur zitten zeker
Dus op den duur hebben ze geen vakantie meer, en dan moeten ze maar onbetaald verlof pakken, inderdaad. EN als ze onbetaald verlof pakken, telt dat niet mee voor hun vakantiedagen
EN je moet ze zeker niet toelaten dat ze dan gaan stempelen, dat zijn ze ook bekwaam om te vragne om afgedankt te worden, met behoud van ancienniteit liefst, dus een soort tijdelijke werkloosheid.
Ja nogmaals het egoistisch eigenbelang van zo'n mensen zorgt ervoor dat ze op alle manier proberen te trekken, zonder geresponsabiliseerd te zijn. Dus altijd zorgen dat er een responsabilisering is, dat er een nadeel aan vasthangt, zowel financieel als op lange termijn. DUs werkloosheid trekken is gaan werken voor de staat; WIl je niet werken, dan ben je niet werkloos. Je moet gewoon af van geld geven zonder dat ze moeite moeten doen in dat geval. Je moet ook af van al die gelijkgestelde systemen.
Wat als je nu eens gewoon uw pennsioen opbouwt door de uren dat je werkt, met mijn 70u werkweek kon ik nu al in pensioen. KOm ik bedoel ook dat je in feite daarmee inderdaad alle ziekteverloven of vakantieperiodes niet meer meetelt. Je moet maar 11 maand werken om een voltijdse loopbaan te hebben. ANderzijds als je 13maand betaald bent, kun je netzogoed op die basis de pensioenopbouw berekenen, want je betaalt 13 maanden,dan kan je ook wel vroeger op pensioen. ZIe er zijn twee richtingen mogelijk..
NU wat zker niet zou mogen meetellen is de jaren dat je stempelt, inderdaad responsabiliseren. De jaren dat je werkend stempelt moeten wel meetellen... Capité,t erug een motivatie; DUs iemand die 10jaar stempelt, kan maar in pensioen na 40 jaar carriere, ja die mag als portier werken tot aan zijn 70ste
Iemand die beginnen werken is tijdens zijn studententijd, die mag van mij gerust die maanden vroeger in pensioen gaan, dat is dan beloond voor zijn werk in de vakantiemaanden ze.
|