Los bericht bekijken
Oud 28 februari 2012, 11:19   #5139
Mam
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Ja, dat klopt ongetwijfeld.

Je moet dat wel gaan uitleggen aan zij die geobsedeerd zijn door de vermeende Joodse wereldheerschappij.
Ze voeden hun eigen hersenspinsels door overal Joden te zien (Sarkozy, Cameron, Marx, Lenin, ...), en door bovendien te veronderstellen dat al deze "Joden" in één groot complot verwikkeld zijn.
Uiteraard denken ze niet aan wat je hierboven schrijft, dat met een beetje goeie (of slechte) wil, zowat iedereen Joods, maar ook moslim, Arabiers, enz is.

Het is voor losers natuurlijk gemakkelijker hun eigen falen te wijten aan een oppermachtige eeuwenoude samenzwering, en daar één groep voor als zondebok te gebruiken.
Wow, er is geen "complot" maar je gaat hier wel kort door de bocht. De Israellobby is bijna een samenzwering (tvv Israel); of hoe zou jij zo'n machtige lobbygroepen omschrijven?
Het is ook klaar dat veel mensen met een joodse afkomst, de één zionistischer dan de ander, heel wat invloedrijke postjes in handen hebben, op z'n minst in de VS. En dan heb ik het nog niet gehad over de Mosad, etc etc...

En Israel (+ de VS) hebben al onnodig veel bloed vergoten ipv effectief aan een Israëlisch-Palestijnse tweestaten oplossing te werken.

Het ware probleem is dat zionisten de democratieën ondermijnen. Er bestaan wereldwijd geen zionistische partijen (denk dat er ook geen draagvlak voor is) maar ze oefenen wel overal buiten Israel (VS-Europa) invloed uit "achter de schermen" van de politiek. Dat is niet, euh, koosjer.

Voorts mag ieder uiteraard z’n overtuiging hebben: zionist, marxist, jood, christen, moslim,...

Wat ik me ook afvraag: hoeveel jaar blijft iemand forummer van de week? Want amai mijn botten, het begint hier ferm afgezaagd te worden!
Mam is offline   Met citaat antwoorden