Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207
Voor jou is die relatie misschien niet van dezelfde aard maar het is toch een serieuze vorm van projectie als je denkt dat jouw mening/visie de algemeen gangbare en enige aanvaardbare is.
Ik ken niemand die Nederlanders haat maar ik ken geen enkele Vlaming die Den Haag als hoofdstad ziet zitten.
dat jij dit dan maar automatisch Nederlanderhaat noemt is toch een klein beetje overtrokken.
pleit je nu weer voor een nauwere samenwerking ipv vereniging in 1 staatskundige structuur (1 land, 1 grens, 1 taal, 1 hoofdstad, 1 hymne, 1 vlag,...)? dan heb je uiteraard mijn volmondige steun (samenwerking binnen de EU-structuren met de andere europese landen).
pleiten voor samenwerking en verenigen in 1 land zijn 2 TOTAAL verschillende dingen.
voor mijn part kunnen we samen sportcompetities houden (bvb benecompetitie) maar 1 nationale ploeg zou toch al een paar bruggen te ver zijn. Claimen dat binnen een confederatie 1 land 2 nationale ploegen zou kunnen hebben is natuurlijk te zot om los te lopen. Je moet natuurlijk wel een belg zijn om zo'n draak van compromis te verzinnen, geconstrueerd en verkocht te krijgen
|
We zullen elkaar niet overtuigen. Bijgevolg is het beter dit duet af te sluiten.