Discussie: Siegfried de Kleine
Los bericht bekijken
Oud 28 februari 2012, 14:50   #91
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Uw Vlaams-nationalistisch lijfblad 'Knack'.

Filip Dewinter: ‘Van Overmeire schreef mee aan 70-puntenplan’
.../...
Maar ook anderen mengen zich nu in het debat. Een van de opvallendste reacties komt van Vlaams Belang-kopstuk Filip Dewinter. Toen N-VA-Kamerlid Ben Weyts op de VRT-radio sprak van Karim Van Overmeire (die van het VB overstapte naar de N-VA) en stelde dat 'Karim Van Overmeire heeft zich altijd gedistantieerd v/ racisme VB',stuurde Dewinter volgende tweet:

Tiens, als mijn medewerker schreef hij mee aan h/ 70ptn-plan!".

Waarmee Dewinter zich goed vergaloppeerde en impliciet erkent dat het 70-puntenplan van het VB racistisch is.

Het enige wat ik hier zie is dat Filip De Winter mijnheer Bart De Wever confronteerd met zijn eigen gezeik ivm racisme binnen het VB.
De Winter zegt: "kijk eens aan: de NVA blijft maar zeiken dat het Vlaams Belang (dat het 70 punten programma heeft laten vallen) racistisch zou zijn terwijl zij mensen aannemen die bij het Vlaams Blok het door de NVA racistsich genoemde 70 punten programma hebben meegeschreven".

En daar leest u in dat FDW zou gezegd hebben dat eneerzijds het 70 punten programma racistsich zou zijn en dat het anderzijds nog zou worden gbruikt binnen het Vlaams Belang?