Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev
Alles op een hoop smijten?
|
Ja, je smijt van alles op een hoop. Het gaat over illegalen en jij smijt er de asielzoekers bij.
Citaat:
Mijn kritiek is inderdaad dat België weer extra moet aangemaand worden
om een regelgeving - noem het wet of whatever, who cares als het er maar komt!-die de multicultoeloop wat stokken in de wielen wil steken toe te passen!
Van niets gebaren is dus nog niet gelukt! Dat men de arbeiders meer bescherming wil bieden tegen misbruiken is één ding, door de werkgevers aan te pakken! En die mogen nog de kosten dragen om ze weer naar hun land te sturen ook!
De bedoeling is toch wel minder illegalen te krijgen die gewoon blijven rondhangen! Het tegendeel van wat bepaalde politiekers hier proberen! Ik lees niet, eenmaal betrapt dat ze dan op hun beide oren kunnen slapen en verderdoen!
Resultaat: meer pakkansen en boetes voor werkgevers =minder illegalen op termijn!
|
Als je meer pakkansen wil, moet je meer controles bij werkgevers invoeren.
Daar zijn onze politici nog nooit erg happig voor geweest.
Ik denk dat ze weer eerder de werkgever willen sparen.
Citaat:
Nog iets? Jawel, er valt nog veel te eisen en te regelen om het gefoefel van binnenkomende vreemdelingen aan banden te leggen en ze het minder gemakkelijk te maken om zich hier te installeren en aan verplichtingen allerhande hun voeten te vegen, er gebeurt toch zogoed als niets! Dat de opkuis door Europa moet gebeuren hebben we al van in het begin gesnapt! Onze multiculpolitiekers en hun stemvee...
Anders nog iets?
|
Illegalen hebben geen stemrecht!